--------------------------------------------------------------------------------

dijous, 31 de juliol del 2014

Sortida “dominguera”

Aquest és un tipus de navegació curta, de diumenge al mati i amb la família, en aquest cas amb la meva filla que no sempre la puc fer J.
Vam sortir des de Portlligat amb un fil de tramuntana, a quarts de deu el mar encara era buit de barques i lliscar amb la cara al vent i la temperatura suau era molt relaxant. A l’arribar a cala Bona hi havia un veler amb bandera francesa. Ja sabeu que pel Cap de Creus els més assidus són els francesos , els hi queda molt a prop i aquí troben el que no tenen allà... L’únic que els hi demanaria seria un bon comportament vers l’entorn i aquests no el van tenir, quan estava a la seva alçada, la senyora del veler va aixecar la ma per saludar-nos i en aquell mateix instant varem travessar uns excrements humans recents que estaven flotant, això no es fa, ni aquí ni en lloc. No vaig aguantar-me de cridar i mirar a aquella persona que avergonyida va abaixar el cap. Quin fàstic!
Tot i l’incident ens varem enfundar el neoprè i van anar descobrint la fauna piscícola que allí s’hi amaga. Vaig dedicar una bona estona a empaitar uns fadrins, mira que en són de refotuts per fotografiar. Són molt neguitosos, no paren quiets i capturar-los fotogràficament és molt difícil. Al marxar totes les cales estaven ocupades per les barques i els que s’aixequen tard ens passaven a tota bufa pel costat..., sempre corren i sempre arriben tard ;-)

Aquest cap de setmana anem a penjar estelades pels illots del CdC, si us hi voleu apuntar a les 10 a Portlligat.

1. La segunda me encanta.Gracias por compartir Eduard !!!

1. A mi m'agrada la noia del caiac, és el meu segon amor ;-) Un abrazo

2. El primer amor es el caiac no? ai ai el que he dit !

2. El primer amor es el caiac, es clar ;-)

1. Com et llegeixi la mare de la criatura! Sort que estan al mig del mediterrani de viatge