--------------------------------------------------------------------------------

divendres, 6 de gener del 2012

Transport del caiac

En Carlos Izquierdo és un caiaquiste que gestiona un magnífic blog amb el qual m'identifico molt i que traspua una sensibilitat vers el medi molt gran. L'altre dia va publicar la normativa sobre el transport de caiacs i li vaig demanar per repicar-li el post i treure'l en el nostre blog per si algú se l'havia perdut. Aquí teniu l'amable resposta d'en Carlos i atents als que fem el transport il•legal del nostre caiac. Jo el primer. Ara ja sé el que em jugo
Con ocasión del curso que estoy haciendo he empleado un poco de tiempo en organizar gráficamente la información del Reglamento General de Circualción y he incorporado las cuantías en € del "libro de recetas" que la Dirección General de Tráfico proporciona a sus Agentes para redactar las denuncias (lo cierto es que no es nada de secreto ..... está en internet ;-) ) ......... , aquí te mando el .pdf , creo que es un tema que le puede interesar a todos los que transportamos un kayak en la baca.

Algunas ideas:

- El kayak no puede sobresalir por la parte delantera del vehículo.
- El kayak no puede superar el 15% del tamaño del vehículo.
- La señal V20 debe de ubicarse en la parte que más sobresale del kayak (normalmente la popa), aunque con llevarla por fuera suele ser suficiente. No llevar la señal es una invitación a la denuncia (testimonio real de un Agente de la Autoridad).
- Por la noche la punta de la popa (o la proa en su caso) debe llevar una luz roja (yo me he comprado la misma que utilizo para la btt).

Ojo con los inventos que no garanticen solidez en la sujeción del kayak ... son 200€ .... y no pasará mucho tiempo en que GC y Mossos llamen la atención por no llevar tirantes en proa y popa (todos los fabricantes de bacas advierten de su obligatoriedad en sus instrucciones de uso)


Qui vulgui el pdf que m'ho demani per correu-e.

7 comentaris:

  1. Ah, sí. Ja ho vaig veure un dia que vaig anar a petar no sé com al seu bloc. I vaig veure que allà no es podia llegir gaire bé el PDF i vaig pensar que ja ho miraria al teu bloc quan t'arribés.

    Que m'ho podràs fer arribar quan tinguis una estona, siusplau?? estava molt rebé!

    Gràcies. Martí.

    ResponElimina
  2. Ei!

    Martí, que m'ho reenviaràs tu a mi quan l'Eduard t'ho passi?
    A mi, en un futur bastant immediat també m'interessa.

    Gràcies! Dani.

    ResponElimina
  3. Doncs jo ho vull també si us plau, crec que els 3 teniu el meu correu i si no el poso de nou, gràcies bon any !

    ResponElimina
  4. M'ho poseu difícil, de les tres peticions en Martí crec que és en Martí Q., els altres dos Danis us el envio si m'envieu el mail. O.K.
    Una abraçada
    Eduard

    ResponElimina
  5. Ei Eduard!
    En Martí ja m'ho ha fet arribar i jo li he enviat a l'altre Dani!
    Està molt bé, clar i concís! Merci

    ResponElimina
  6. Hola Eduard, quan puguis me'l passes, doncs és important això.

    Joan Pujol Martines
    Pagaia

    ResponElimina