--------------------------------------------------------------------------------

divendres, 6 d’abril del 2012

Mauricio Sbarbaro.

Aquest blog toquem temes sobre el caiac i el Cap de Creus, avui sense sortir-nos d’aquest guió, farem menció d’una persona que hem conegut amb les nostres sortides pel CdC amb caiac i, que ha resultat ser un artista de primera línea. És un professional de la pintura i de l’escultura, ara viu a Cadaqués però, ha vingut de Montevideo, allà a l’altre costat de l’oceà, lloc on va néixer a tocar el mar.
Una de les coses que em va sorprendre gratament al sortir amb els companys de l’escola d’en Mar de Cadaqués, era el dibuix que porta la samarreta del club, és un dibuix molt atractiu, que et crida l’atenció quan el veus. El nom del club és “umiiartoq” que vol dir nàufrag amb inuit, i això, és el que ell ha dibuixat amb una extrema senzillesa i força. Després de molt de temps de navegar amb l’escola d’en Mar, vaig interessar-me pel dibuix i em va dir que l’havia fet en Mauricio Sbarbaro i avui us vull convidar a que visiteu la seva WEB. Si un dia aneu a Cadaqués a fer una passejada, entreu al seu estudi i gaudiu de la seva obra, transpúa una gran sensibilitat i capacitat de síntesi de les formes.
No tinc ni idea de pintura però, si que us puc dir, que és el que em transmet i, l’obra del Mauricio em transmet serenitat i equilibri i això és molt bo!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada