--------------------------------------------------------------------------------

dijous, 17 de maig del 2012

“Oju” on deixes el cotxe quan surts a navegar.


Aneu amb molt de compte amb l’aparcament del far de s’Aranella. Resulta que uns companys caiaquistes de terra endins són uns grans amants del Cap de Creus, ells tenen una furga habilitada per viure-hi i que els hi permet gaudir d’una llibertat de moviments molt preuada. Doncs aquest cap de setmana, van venir a fer una sortida per la mar d’Amunt i un cop eren a l’aigua uns quinquillos de me..., els hi varen obrir la furgo i agafar diversos “gadgets” (gps, ràdio, nevera, etc).
Si mai veniu per aquestes terres heu de pensar que, des de fa molts anys una gent d’un barri proper a Girona també venen de visita i, s’han acostumat a resseguir els aparcaments de les zones més visitades, com ara són els Aiguamolls de l’Empordà, Mas Ventós, S’Aranella, etc. Són veritables professionals i coneguts de les forces de l’ordre (pagades per tots) i que entren i surten de les seves dependencies i dels jutjats (pagats per tots) on també els beneeixen i els hi expliquen lo dolents que són, però tot segueix igual.... i això no és d’ara amb la crisis, fa molts anys que dura.  
Això sí senyors, no ens oblidem de fer la declaració de renda, companys!
Cal que hi hagi escoles perquè els “quinquillos” s’eduquin i deixin de tocar el botet, o hi ha alguna altra solució?

3 comentaris:

  1. Totes les altres solucions em semblen més dolentes... si és que n'hi ha, de solució.

    Jo l'única que he sabut trobar és deixar el cotxe obert, i totalment buit de res preuat. Si tinc alguna cosa valuosa que no em puc endur, la foto dins una bossa de plàstic tirada en un marge, sota un roc.
    Mirem-nos -ho així (com a teràpia rollo budista): es tracta d'un "impost de luxe" que hem de pagar els que tenim la sort de tenir kayak, gps, ràdio i nevereta... I al final el problema t'obliga a ser més "essencial" i dur l'estrictament necessari.
    O això, o et fas mala sang...

    Salut i gràcies per l'entrada!

    Toni

    ResponElimina
  2. Sabeu que li diem en Fu-man-xu? Jo he tingut la "sort" de coneixe'l... Em va obrir el cotxe i em va buidar la poca pasta que portava a la cartera. Ara, no va tocar res més (ni targetes, ni res...) muy profesional!!

    ResponElimina
  3. Gràcies Eduard per les teves recomanacions. Sóc usuari habitual de l'aparcament de S'Aranella i aquest lloc sempre m'ha donat la sensació de ser un pèl insegur (no sé dir ben bé perquè).

    En tot cas, també avisar que dormir amb la furgo en aquest aparcament no està permès. A mi personalment no m'ha tocat però sé que la Guàrdia Civil ha fet fora gent per la nit amb la furgo..

    Salut!

    ResponElimina