--------------------------------------------------------------------------------

diumenge, 26 de setembre del 2010

Contra el temporal de tramuntana, taller de bricolatge de bona gana.

Dissabte vaig tenir la fortuna de que la instal•lació d’un “canyero” es convertís en un taller de bricolatge per a caiacs. La classe magistral va estar portada per les expertes mans d’en Francesc Ferrer d’Olot i, va ser executada al patí de la botiga de SKKAYAC de Llançà.
Tal i com us vaig explicar, la setmana passada vaig patir la sentida pèrdua de tot un sistema de pesca al curri. Quan això passa pots passar-te uns quants dies lamentant-te, però el millor és examinar tot el que has fet malament i intentar esmenar-ho. Un cop fet aquest examen vaig arribar a la conclusió que no portava l’equip adequat per fer el curri, l’error més gran era que el suport per la canya no corresponia a aquest tipus de pesca, ja que era un suport (canyero) orientable. Aleshores calia fer-hi alguna cosa si volia continuar practicant aquest tipus de pesca amb caiac, i això passa per la instal•lació d’un suport empotrat dins dels casc del caiac.
Arribat aquí és quan una suo freda em recorre tota l’esquena i una por s’apodera de mi. Estic obligat a foradar el casc del meu estimat caiac i això és molt fort. Foradar el caiac és com foradar la pròpia pell, és amputar un tros de tu mateix! Qui és el maco capaç de tallar-se un dit? Jo no tinc ni la sang freda, ni el valor de fer-ho i el que és més important, no tinc ni el coneixement, ni l’habilitat en el maneig de les eines per portar-ho a terme.
Sortosament he tingut dos àngels de la guarda, el primer ha estat en Pau Calero que m’ha donat una solució a aquesta temor tan gran que se’m va apoderar de mi i, el segon ha estat el cirurgià que ha fet l’operació de precisió i que gràcies als déus ha acabat amb èxit, és en Francesc Ferrer.
En Francesc Ferrer va arribar puntualment a les onze del matí amb els seus estris per duu a terme l’operació, la qual, va acabar sent una classe magistral que ens ha de facilitar fer l’operació un altre dia tot solets.
Agraeixo de tot cor la paciència, amabilitat, generositat i bon fer que va demostrar aquest olotí en portar a terme aquesta operació tan delicada. MOLTES GRÀCIES Francesc, et desitjo que els déus t’ofereixin unes magnifiques i generoses jornades de pesca des del teu caiac!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada