--------------------------------------------------------------------------------

dilluns, 18 de març del 2013

La meva setmana de paleig.




Aquesta setmana estic fent una ruta per diferents indrets del nostre petit país i, m’he emportat el caiac per si es dona el cas de que fa bo ;-). Quan escric aquestes línies encara no he sortit, però dir-vos que tinc la intenció de navegar per alguns mars interiors (Canelles i Camarasa) i posteriorment anar cap al sud, al Delta de l’Ebre. Espero que la meteorologia em respecti una mica i em permeti fer moltes milles. Ja us ho explicaré!

3 comentaris:

  1. Eduard ... sin lugar a dudas eres un "pura sangre" ;-). Disfruta de tu particular semana de paleo .... y de la libertad.
    Por cierto ... no olvides hacer buenas fotografías ;-)

    ResponElimina
  2. Hola Carlos, No me he subido por ninguna pared de Terradets pero, Camarasa me ha puesto la miel en la boca para abrir algunas vias en lugares muy y muy imponentes.

    ResponElimina
  3. Que et vagi molt bé Eduard !!!
    Ja ens ensenyeràs el reportatge !!!!
    Ptons,

    ResponElimina