--------------------------------------------------------------------------------

divendres, 18 de gener del 2013

Les coses del feisbuc



L'altre dia mentre tafanejava al “feisbuk”, vaig veure que una companya tenia una imatge d'una estelada a la qual et podies adherir i compartir, ràpidament vaig adonar-me que aquella foto era meva, es tractava de la foto publicada l'11 de setembre i que és d'una estelada que per aquells dies onejava al cim de l'illa de Portaló a la Mar d'Amunt. Mireu l'entrada de l'onze de setembre.
Doncs, vés per on, aquesta imatge ha estat utilitzada per algú i a dia d'avui té més de 21.000 adhesions i 1.515 persones l'han compartit. Segur que és la foto més vista de les que he fet al llarg de la meva vida, TOT UN ÈXIT. La veritat que em satisfà molt, tot i que des del punt de vista tècnic no tingui res. 
També tinc molt clar que si algun dia, trobés una foto en un fulletó publicitari turístic d'una empresa privada..., això em faria reaccionar d'una altra manera i possiblement entraria en una profunda depressió existencial i maleiria el ossos d’ algú..., també entenc que els fotògrafs professionals maleeixin els ossos de tots els que compartim “alegrement” les nostres imatges.  

2 comentaris:

  1. has de posar una marca d'aigua...

    bon cap de setmana Eduard !

    ResponElimina
  2. Perfecto, asi nada mas llegar de Francia (Y de Europa), en seguida se sabe que se esta llegando al unico sitio de Europa donde proliferan talibanes. Felicitaciones.
    Un catalan de Catalunya Nord.

    ResponElimina