--------------------------------------------------------------------------------

dimarts, 24 de juliol del 2012

Pregunta de la setmana.


La setmana passada demanàvem el nom d’un dels punts més emblemàtics de Cadaquès “ES CUCURUCUC”, diuen que procedeix de la deformació fonètica de cucurutxo, per la seva similitud morfològica. D’altres diuen que podria venir del mot basc “kukuruku, sinònim de l’onomatopeia del quiquiriquic del gall, hem de comptar que tant l’emplaçament com la silueta de cresta recorden el crit d’aquesta au a l’alba.
Saps en quin lloc tan fantàstic s'ha fet la foto d'aquesta setmana, fixa-t'hi bé.
Aneu fent suggeriments de com fer el desempat, 7 setmanes i 7 encertants al ple! Felicitats!!!

Classificació.:

NOM
TOTAL
Rosa S. 6
Sergi B. 3
Joaquim V. 3
Santi P. 6
Dani U. 4
Dani G. 5
Marc A. 6
Rosa B. 4
Artur A. 6
Daco 1
Xavier Ars 6
Ernest P. 6
Joan Pujol 4
Toni Ll. 3
Natamor 4
Manel O. 2
Marc Vilà 4
Diego M. 6
Ernest A. 1

8 comentaris:

  1. Amb l'anterior m'has ben fotut. Haig de reconèixer que no en tenia ni idea i això que ho tenia davant del nas!!

    ResponElimina
  2. La prespectiva podia portar confusió, però tothom m'ha dit que van identificar molt bé l'illa de Saranella.

    ResponElimina
  3. Em vai atibucar, tens raó. La que vaig anar ben reperdut era la del gatillepis.

    Quan tinguis la meva edat, ja veuràs que aquestes coses també et passaran.

    ResponElimina
  4. M'ai atibucat!! em vai confondre amb la foto del gatillepis. Quan tinguis la meva edat, ja veuras que aquestes coses també et passen, igual que comences a confondre noms de la gent i tal.

    Bé, molt bé el teu bloc, andreu.

    ResponElimina
  5. Ja m'agradaria tenir la teva edat, avi!

    ResponElimina
  6. Eduard com a proposta de desempat, el que es podria fer es que cadascun dels que aconsegueixi els 7 punts, t'envii una foto a tu, tu les publiques, i els altres rivals hagin d'endevinar les fotos enviades, segur que seran les fotos més rebuscades que haurem vist mai

    ResponElimina
  7. Jo de fotos no en tinc gaires..a mi em sembla millor l'opció del desempat amb qui respongui més ràpid. però encara queda una foto!
    Santi

    ResponElimina