--------------------------------------------------------------------------------

dijous, 6 d’octubre del 2011

La Cultura Inuit per en Francesc Bailon

Hola a tothom,
Espero que hàgiu tingut tots un bon estiu. Jo no fa gaire que he tornat de Grenlàndia on he estat gairebé dos mesos. Durant aquest període he pogut comprovar com el temps s´ha tornat realment boig o com diuen els inuit, “Uggianaqtuq”, és a dir com un amic de tota la vida que de cop i volta comença a comportar-se d´una manera estranya. Arrel precisament del tema del canvi climàtic, tinc el plaer d´informar-vos d´una exposició de fotografies que s’inaugurarà el proper divendres 7 d´octubre i que porta per títol, “El desgel humà” organitzada per l´Ajuntament d´Alella, en Marc Duran (fotògraf) i jo mateix. Us envio la invitació per aquells que vulgueu assistir-hi.
Per una altra part, m’adreço a tots vosaltres per comunicar-vos les meves properes activitats previstes pel quart trimestre de l’any, per si voleu també informar d’elles a les persones que puguin estar interessades en la cultura inuit. Us mantindré informats si hi ha qualsevol canvi o modificació. Així mateix us recordo que teniu el meu blog: http://culturainuit.wordpress.com/ a la vostra disposició per consultar les activitats que s’ha aniran fent, notícies, entrevistes de ràdio i televisió i també podeu entrar en una pàgina que tinc al Facebook sobre les meves tasques culturals, accedint-hi des de la meva web: www.antropologiainuit.com. A més a més, podeu consultar el calendari d’activitats que hi ha a la web per veure possibles canvis o bé noves activitats previstes per aquest darrer trimestre de l’any 2011.
També us envio en un arxiu adjunt una relació de articles que m´han publicat aquest any i que sobre tot els podreu trobar a biblioteques públiques i /o universitàries.
Finalment informar-vos que si tot va bé, abans que finalitzi l´any es publicarà el meu llibre “Los poetas del Ártico. Historias de Groenlandia”. El problema del retard en la seva publicació no ha estat un altre que la divisió en dos parts de l´obra, donada la seva extensió, que es podran llegir d´una forma completament independent. La primera part tractarà bàsicament de les meves memòries àrtiques, convivències i experiències amb els inuit grenlandesos mentre la segona part, que serà publicada l´any vinent, constituirà un assaig sobre la cultura inuit. De totes maneres ja us aniré informant més endavant de les novetats respecte als dos llibres.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada