--------------------------------------------------------------------------------

dijous, 1 de desembre del 2011

Sortida al pantà de Sau.

La propera setmana farem una sortida al pantà de Sau, amb aquesta ja serà la tercera vegada que hi anem, és una sortida que des del punt de vista paisatgístic és molt plàstica. Tot i que la tardor està ja força avançada, gaudir del reflex dels colors del bosc sobre les calmades aigües del pantà és una passada. El pantà està al seu nivell màxim (93%) i això li confereix un magnífic aspecte.
També cal dir que és una sortida “dura”, caldrà palejar una bona colla de quilòmetres, doncs anem des de la cua del pantà (Roda de Ter) fins el campanar i tornem. Fent alguns racons que no podem perdre’ns, farem una trentena de quilòmetres.
Inicialment hi anirem el dia 6 però, si fes mal temps (pluja) ho deixaríem per al dijous dia 8. (cal portar el dinar)
Si algú vol venir amb nosaltres que m’ho digui per correu-e.

1 comentari:

  1. Aquell de les canyes, el rem i els hams1 de desembre del 2011, a les 20:28

    uix, quina proposta més interessant, Eduard. Compro... però no ho tinc fàcil i aquesta sortida em tempta des que vas posar-ne el primer reportatge. T'haig de trucar i parlar de negocis, a veure com podria montar-m'ho...

    els que pugueu, no us la perdeu. Si el pantà està a tope, es deu poder arribar al salt del cabrit, també, oi??

    Aix, aix, que m'emociono sol.

    Martí

    ResponElimina