--------------------------------------------------------------------------------

dilluns, 31 d’agost del 2015

Al menys un cop l'any!














Poques vegades tinc l'oportunitat de compartir amb la família una sortida caiaquera i aquest cap de setmana va ser possible. Inicialment el divendres vaig sortir de Port de la Selva navegant per tota la mar d'Amunt en solitari i gaudint d'aquestes hores de "silenci" introspectiu. L'objectiu era enfilar-se al cim de l'illa de Portaló i esperar a que sortís la lluna quasi plena per poder fotografiar-la junt a la posta de sol. La nit la vaig passar a la platja de Portaló, l'única de sorra que tenim a la Mar d'Amunt.

L'endemà l'eixida de sol la vaig veure a l'alçada de s'Encalladora, tot fent el curri i a la vegada anava retallant la costa. Finalment vaig arribar a Portlligat on ens vàrem ajuntar amb la família. La idea inicial era d'arribar-nos fins Messina per allí fer una cabussada  gaudint d'aquell meravellós fons marí.  En Josep Flor i en Nardo que va venir amb el seu fill, en Lluch, es van ocupar de la seguretat del grup. El petit Lluch, bé, no tan petit! va disfrutar d'alló més amb els meus nebots mostrant-los-hi tots els seus coneixement de nàutica que no són pas pocs. Total, que va pesar més la zodiac d'en Nardo que la cabussada per veure els nudibranquis de Messina i els petits es van passar tot el matí enfilats a l'embarcació. Ei! s'ha de dir, fent honor a la veritat, que la mar de fons feia molt perillós anar a observar el seu santuari.  Una gran jornada amb molta escalfor per tots costats i en tots els sentits ;-) 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada