--------------------------------------------------------------------------------

divendres, 6 d’agost del 2010

Dos consells

El primer és un consell de cuina dedicat als “singles” i les/els que estan una mica verds en aquest tema dels fogons. Aquesta setmana he rebut una proposta culinària del meu amic telemàtic Carles Ginès, ell és un home hiperactiu que compartim l’afició per la natura i la fotografia. Jo li tinc molta enveja perquè, també és un excel•lent fotògraf i un destacat lletraferit (quan sigui gran m’agradaria ser com ell). Fa poc ha publicat un magnífic llibre de cuina titulat: “El que es menjava a casa”. Us aconsello fervorosament utilitzar-lo com a guia per a ben menjar. Aquesta setmana m’ha enviat una recepta comentada que vull compartir amb vosaltres. Podeu accedir-hi des d’AQUÍ. A mi m’anirà bé per posar-la en pràctica aquests dies plens de compromisos socials. Ja em direu com us ha anat!

El segon consell és : “a la tramuntana bona cara”. Aquests dies molta gent va sobreexcitada pels efectes del vent, que combinats amb les altes temperatures i les posicions dels astres incrementa l'agressivitat. Demà sembla que serà millor navegar pel costat sud del CdC i aquesta és una zona d’alt voltatge. Aneu amb compte amb la sobresaturació d’embarcacions i la mala llet que alguns gasten degut a la Tramuntana. Jo sortiré aviat per estar d’hora a casa. El diumenge pinta millor i poder un bon lloc per navegar serà la costa de la Marenda.
Benvolguts desconeguts i companys de paleig, bon cap de setmana!     ;-).

2 comentaris:

  1. Moltes gràcies Eduard pels teus elogis immerescuts cap a la meva persona i les meves aficions. Espero trobis popets de bona mida, cosa ja una mica difícil.
    Després de fer un recorregut pel teu blog no em queda més que felicitar-te per la bona feina que estàs fent.
    Salutacions cordials.
    Carles Ginès

    ResponElimina
  2. Bon cop de pala groenlandesa i un mariner d'aigua dolça menys al CdC!

    ResponElimina